Aniversăm 15 ani cu surprize pentru clienți și parteneri!

Anul acesta aniversăm 15 ani de activitate în importul și distribuția în România a produselor dietetice și BIO. Deși consumul de alimente sănătoase a luat avânt în special în ultimii 5 ani, pentru noi a fost o prioritate încă de la început să oferim clienților si consumatorilor nostri posibilitatea de a achiziționa produse de calitate, de la cei mai renumiți și experimentați producători din Europa, la un preț corect.

Fie ca e vorba de produse sigure, fără coloranți și conservanți precum produsele BIO certificate sau de produse destinate acelor consumatori ce nu doresc sau nu pot consuma anumite categorii de alimente (fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, vegan, etc), ne-am străduit de-a lungul timpului să adăugăm în oferta noastră permanent inovații. Toate produsele au fost testate și aprobate de echipa noastră. Pe scurt, la Nutrivita ne-am dorit să le oferim o alternativă alimentară mai sănătoasă oamenilor la fel ca noi, care au înțeles că în ritmul urban frenetic e nevoie de o alimentație cât mai curată și mai atentă pentru a preveni sau a trata anumite afecțiuni de sănătate.

Putina istorie…

A suferi de o intoleranță alimentară sau a dori să mănânci altfel presupunea adeseori, acum 15 ani, să faci apel la prietenii care plecau în deplasare în străinătate sau să te întorci cu bagajul burdușit cu alimente potrivite din vacanțele din țările unde „BIO” și „diet” erau deja un trend.

Într-o astfel de vacanță, având nevoia de a scăpa de câteva kilograme rebele, fondatorii companiei Nutrivita au  descoperit produsele proteice Gerlinéa, marcă prezentă încă din anii 90 în supermarketurile franceze și care s-au dovedit eficiente și gustoase. Și-au dorit apoi să împărtășească și cu alti prieteni aceste cunoștințe și faptul că a slăbi nu înseamnă frustrarea de a renunța complet la anumite alimente. În plus, industria alimentară venea în anii 2000 cu soluții moderne, adaptate stilului de viață actual: gătim din ce în ce mai puțin acasă, suntem mobili și nu dorim să facem rabat la calitate sau gust atunci când ținem o dietă.

De-a lungul anilor s-au adăugat alte categorii de produse săntoase: gustări cu conținut redus de zahăr, sare și grăsimi, produse pentru susținerea efortului fizic/sportivilor, produse destinate celor ce suferă de diabet sau intoleranță la gluten sau lactoză și nu în ultimul rând produsele certificate BIO/ Ecologice.

Ce înseamnă Nutrivita astăzi?

Astăzi, Nutrivita înseamnă o echipă inimoasă de aproape 30 de specialiști în logistică, marketing și vânzări., mulți dintre colegi fiind în echipa noastră încă din primii ani. În portofoliul nostru se regăsesc peste 300 de produse dietetice și BIO, provenind de la furnizori europeni de top. Cel mai durabil parteneriat, cel cu Nutrition et Sante SAS – Franța, a împlinit în această primăvară 15 ani, iar pe parcurs s-au adăugat și alți producător de top, fiecare lider în domeniul său.

Ne bucurăm că pentru marea majoritate a parteneriatelor deținem titulatura de „importator oficial”, beneficiind, astfel, rapid de noutăți, inovații și prețuri atractive, direct de la sursă.

Mărci europene de alimentație sănătoasă de top

Toate brandurile ne sunt dragi și absolut toate produsele au fost mai întâi testate și aprobate de noi, de echipa noastră și de cele mai multe ori și de prieteni, rude ale angajaților. Procesul de selecție în sortiment este unul elaborat, ne dorim parteneriate pe termen lung, de aceea ofertăm retailerilor doar acele produse în care credem. Principalele noastre branduri sunt:

GERLINÉA – rămâne un brand de suflet deoarece este primul cu care am început – gamă proteică de stare de bine a greutății corporale. Batoanele cu min. 20% proteine, cu conținut bogat de vitamine și minerale ramân în topul nostru de vânzări, ele putând înlocui o masă când suntem pe fugă sau pot compensa un exces punctual.

ISOSTAR – pionier al nutriției sportive în Europa, încă din din 1977, prezent astăzi cu o gamă variată de produse de hidratare, energizare și proteine caree îi ajută pe românii activi în activitățile lor sportive, indiferent de nivelul de performanță.

GERBLÉ – marca etalon de nutriție sănătoasă în Franța, cu o tradiție în producția de biscuiți si produse de panificație de peste 80 de ani, ce acoperă o gamă largă de nevoi (conținut redus de zahăr, sare și grăsimi, fără zahăr și fără zahăr adăugat, fără gluten, fără lactoză, conținut bogat de fibre, etc)

CÉRÉAL BIO– alternativa vegană la produse din carne, panificație sau snack-uri. Prin utilizarea unor cereale integrale, pline de nutrienți, de multe ori uitate (hrișca, alacul, secara) dar și inovație în prelucrarea boabelor de soia ecologice, obținem produse hrănitoare, certificate BIO.

BAUCKHOF– una din cele mai vechi mori si ferme BIO din Germania, ce practica agricultura ecologică și biodinamică, cu un portofoliu extins de făinuri BIO fără gluten, cereale de mic dejun, premixuri de pâine și prăjituri bio.

CUPPER – blenduri de ceai bio din Dorset, Anglia si DESTINATION MAISON DES CAFES – cafea bio, de origine, torefiată artizanal in Bordeaux, Franța.

BJORG – liderul pieței BIO din Franța cu o selecție gourmet de biscuiți, cereale de mic dejun, băuturi vegetale, snacks.

DESTINATION MAISON DES CAFES – În această gamă am reunit pasiunea pentru călătorii și cafea! Din Etiopia până în Mexic si Peru, această cafea certificată ecologic și torefiată artizanal îți aduce savoarea unei experiențe premium, într-o ceașcă de cafea. Savureaz-o!

Cele mai noi branduri adăugate în portofoliu sunt ABONETT – tartine crocante bio si fără gluten, LAGO – liderul pieței de napolitane din Italia, cu o gama fără zahăr, BALVITEN– gamă accesibilă de panificație fără gluten, MELVIT – snack-uri crocante din secară.

Marca noastră proprie este preferata copiiilor

BIO Junior este prima marcă bio autohtonă destinată copiiilor precum si gama noastra nr. 1 în vânzări pe segmentul BIO, lansată în urmă cu peste 7 ani, destinată copiiilor între 4 si 15 ani. Aceasta cuprinde cereale de mic dejun în 5 sortimente cu binecunoscuta calitate elvețiană, biscuiți bio gourmet fabricați în Franța cu ingrediente de cea mai bună calitate (unt, ouă, făină netratata chimic, etc) și snack-uri precum sticksuri fără gluten și cu conținut bogat în fibre.

Cu ajutorul jucăușului Goldie, mascota mărcii, un tigru sportiv pasionat de natură, comunicãm importanţa unei alimentaţii sãnãtoase ȋn rândul copiilor punând bazele unui comprtament alimentar viitor. Învăţăm astfel să protejăm natura şi să ducem un stil de viaţă sănătos prin joc şi alimentaţie fără conservanţi şi coloranţi. 

În acest an extindem sortimentul cu o nouă varietate de cereale – Inelușe pestrițe și lucrăm deja la noi snack-uri sănătoase.

Despre noi, pe scurt

Înființată în anul 2007, Nutrivita este compania specializată în importul și ditribuția produselor dietetice și BIO, prezentă în peste 500 de puncte de vânzare de tip hypermarket, supermarket, drogherii, farmacii, benzinarii, cluburi de fitness și sport, cabinete de nutritie etc. Principalele categorii acoperite: BIO, intoleranțe alimentare, nutriție sportivă, managementul greutății, snacking sănătos.

Contact: contact@nutrivita.ro/ Tel: 0 728 399 545/ www.nutrivita.ro / https://www.linkedin.com/company/nutrivita-marketing-distribution

SHARE IT:

Leave a Reply

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>