Importanta Micului Dejun

Micul dejun este important in orice dieta

In fiecare dimineata, organismul nostru nu a mai fost alimentat cu mancare si apa de circa 10­12 ore. Necesitatea organismului de ai fi administrat micul dejun exista, chiar daca noi nu resimtim imediat senzatia de foame. Asadar, daca nu va este foame dimineata, incercati sa va treziti putin mai devreme si o sa observati ca senzatia de foame o sa isi faca aparitia.

Respectarea meselor zilnice si a orelor corespunzatoare acestora este echivalentul sanatatii pe termen scurt, mediu si lung, efectele fiind resimtite inca din primele zile. Micul dejun este o masa esentiala pentru a incepe noua zi cu energia si vitalitatea necesara. Obisnuinta de a manca dimineata va poate scapa de oboseala specifica diminetilor, de foamea care apare in jurul orei 11 si de micile gustari dintre mese. Astfel vei putea sa iti atingi obiectivele legate de dieta aleasa.
Micul dejun este foarte important pentru corpul nostru, din acesta el isi trage toata energia pentru a functiona in urmatoarele ore, cel putin pana la pranz.

Ce sa mancam dimineata?

O masa usoara si echilibrata este tot ceea ce aveti nevoie. Ce contine un mic dejun corect?

  • Un produs cerealier: Cerealele integrale, paine integrala, biscuiti sau fursecuri
  • Hipocalorice precum cele de la Gerlinea sunt indicate pentru aportul de energie necesar intregii dimineti
  • Un produs lactat: Sursa de calciu pentru oase sanatoasa si dinti puternici
  • Un fruct: este indicat consumul unui fruct in fiecare dimineata. Prin intermediul acestora puteti obtine vitamine importante in pastrarea imunitatii si vitalitatii organismului
  • O bautura calda fara zahar: fie ea cafea, ceai sau apa, este necesar sa ne hidratam corpul corespunzator, servind inca de la micul dejun o cana sau un pahar de lichid, neaparat produse fara zahar. Apa mai are un rol important, pune tot organismul nostru in miscare.

 

Extra optiune: se poate intampla ca in unele dimineti sa nu aveti timp suficient pentru a lua micul dejun. In acest sens puteti consuma un substituent de masa, alaturi de un fruct si o bautura fara zahar.

In concluzie, fie ca urmezi sau nu un regim de slabire, nu neglija micul dejun, cea mai importanta masa a zilei.

„Masa de dimineata mananc-­o singur, masa de amiaza imparte-­o cu prietenii, iar cea de seara… da­-o dusmanului”  😀

SHARE IT:

Related Posts

Leave a Reply

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>